ugrakyagiz milletsanakanalizemiolacak tabiki doktorlar en iyisini bilir ama benim etrafımda sürekli yapan var ve damlaların icindede kimyon var incelerseniz ben güzelce demleyip beklettim sonra tülbentle düzdüm kat kat tülbentle damlayla aynı baktiginiz zaman
ilenalemin Deletedmom_115 ben bu damlayı kullandım bebeğim daha kötü oldu ya acaba doğru mu kullanmadım.her emzirmeden sonra mı veriyorsunuz
Deletedmom_115 ilenalemin hayır günde bi kez veriyorum, sabah d vitamini öğlen demir 4-5 gibi gaz damlası beslenmeden sonra veriyorum
faryaa jdjdjf benim bebemde öyleydi gece 1 -2 ye kadar ayaktaydik 2 hafta felan sürdü yanlış hatırlamıyorsam