Chance İyi akşamlar geçen hafta ek gıdaya başladık patattes ve havuçla. Bebeğimin kakası çok cıvıktı bugün birazda ateşi vardı. İshal olmuş olabilir mi? Ek gıdaya başlarken olurmu?
Elifdivli1 Chance bebeğinizin dişi çıktı mi çünkü dış hem ateş hemde ishal yapar. Belki ek gidayla alakasi olmayabilir
Duyguaslannn Genelde ek gıdaya baslarken kabız olurlar ama patates ve havuctan olabilecegını dusunmuyorum keza patates ishale iyi gelir. Siz ek gıdayı tattırırken tadımlıklarına zeytin yagını fazla kaçırmış olabilir misiniz?
[silindi] Duyguaslannn benim bebegım de kabız mı oldu acaba 5ay 15gunluk tadımlıklara basladım yarın uc gun olacak yapmadı. Muz filan verdim ama ince bir dilim belki daha az normal mi bilemedim. Ates VS bsey yok oyle cok huzuesuzda degil
Duyguaslannn Ateşe gelincede Allah korusun hasta falan olmasın son zamanlarda salgın var ates ıshal kusma vs sıkayetlerden dolayı uzun sürerse bence hemen doktorunuza danısın
Duyguaslannn [silindi] 5 ay 15 gün çok erken değilmi ama ya ben suyu önce verdim ama yiyecek olarak 6 aydan sonra tercih ettim bağırsak florası daha gelişmediği için zorlanıp kabız oluyor işte bol bol emzirin siz allah şifa versin bütün bebeklerimize🙏🏻
[silindi] Duyguaslannn bızede doktor dedı baslayalım dıye zaten cok az az verıyorum ama demek etkılemıs