gamzeci Tokiden evimiz çıktı yani kentsel dönüşüm projesi evi devlet borçlanarak veriyor evi satmak istiyoruz borcu henüz belirlenmedi böyle ev satan alan oldu mu ya da bilgisi olan var mı acaba ?