Arkadaşlar kızım kabız tuvaletini yapmamak için tutuyor 23 aylık şimdi 9 aydan beri böyle doktora götürdüm bi sıkıntı yok dedi .. bir kaç gündür yine kendini sıkıyor yapmamak için probiyotik kullanmaya başladık duşcosoft ile birlikte ama o da birkaç güne etkisini gösterecek . Bir arkadaşım ben sabun kullanıyorum direk etki ediyor çocuğa dedi benimde çocuk sancılanınca denedim bende ama şuan çok ağlıyor tahriş oldu diye düşünüp yağ sürüyorum ar a ara. Ya normal mi arkadaşlar çok pişman oldum . İnanın denemediğim yol kalmadı