Balkizinannesi18 Kızımın göbeği bugün düştü fakat çıkık bi yapıya sahip. Sizinde böyle olan var. Zamanla mı düzeliyo yoksa annelerin bişey yapması gerekiyomu
sedalala Balkizinannesi18 canım benim kızımın düğme gibi dışarı çıkıktı, ağlayınca iyice fırtlardı. Doktor fıtık başlangıcı, bir yaşa kadar geçer dedi. Üçüncü ayda geçmişti. Biraz korkunç gözüküyor ama karın kasları kuvvetlendikçe içeri giriyor
Sbe Oğlumun da çıkıktı ama sebebi göbek fıtığıydı. Ben külot bez kullanmaya başladım faydasını gördüm. Bence siz de deneyin 👌🏼