rabiabss 6 aylık kahvaltı ihtiyaci yok aslında fazladan öğün olmuş olur ama erken basladiysaniz, yumurta sarısı, peynir, tuzsuz zeytin ayrı ayrı ama aynı tabakta aynı bizim kahvaltimiz gibi yedirebilirsiniz gayet ben hep öyle yaptim, omlet yapabilirsiniz pankek yapabilirsiniz avakadoyu üstüne sadece zeytinyağı gezdirip verebilirsiniz yeterli olacaktır