gamze2615 Çok normal cnm benim geçen seneki postumu oku istersen 😃bende öyle hissediyordum oğluma karşı böyle bir vicdan azabı yok ama boşuna kendimizi üzüyoruz hepsi geçiyor bir süre sonra alışıcan iki çocuklu hayata yenidoğan dönemi biraz sıkıntili oluyor gaz vs ama büyüdükçe rahatlican şöyle bi 3 ,4 aylık olsun geçer gaz sorunu İnşallah.