-1-Anne Merhaba arkadaşlar 7+2 haftalık gebeyim ve ultrasonda kese görünüyor fakat bebek görünmüyor Doktor 1 hafta sonra tekrar bakalım bir gelişme göremezsek sonlandıralım dedi benimle aynı şeyleri yaşayan var mı
Aloneangel_ -1-Anne Ben yaşadım canım kesem vardı bebek yoktu ben gittiğimde 8 haftalikti sonra bı kaç hafta daha bekleyelim dedik malesef bebek gelişmemiş 12 haftaya kadar bekledim ben benim gibi sakin yapma zehirlenmeye başlayınca acil kürtaj oldum
-1-Anne @Gul-42 nasıl yani 9.hafatadan sonra kesede bebek görüldü ve sağlıklı bir hamilelik mi gerçekleşti
ikrad Bana da aynı şeyi söylediler başka doktora gittim alttan baktı 5 haftalıktı göründü kalp atışlarını bile dinletmişti geç döllenmeden oluyor o doğumda geç oluyor o yüzden 42 haftalık doğum yaptım