Arkadaslar ne olur bakın uyuz mu bu dünden beri ara ara kolumun üst alt tarafı ve sol bileğim kaşınıyor. Aklım çıkıyor uyuzdur diye öyle çok kalabalık ortamlara giren bir insan değilim arkadaşlarımla da hem mesafeli yaklaşırim öyle dip dibe değilizdir. Çok korkuyorum başka ne olabilir ?

