7 ay 28 günlük oğlum. Cuma günü ondan bana grip geçti brnim ağır geçiyor die antibiyotik aldım o günden beri ağlak huy değiştirdi uykudan uyanıo ağlama ile meme kabul etmio babası alıo kucağına meme die ağlıo yani diş mi atak mı onun kendi hastalığından mı antibiyotik aldım die mi bilemiorum ama çok zorluo sürekli kucağımda olmak istio babası alınca bana gelio durmuo onda tecrübelerinizi paylaşır mısınız sabrım kalmıo bi saatten sonra nefes almaya vaktim yok üzerine sürekli aşlayan bir bebe diyorum acaba ağlamayı mı öğrendi bilinçli olarak ağlayarak bişi yaptırmak istio kafayı yemek üzereyim geçici birşeydir umarım yoksa ben benlikten çıkıcam bağırmaya başlıorum ve sonra üzülüorum bebemin ne suçu var derdi var belki anlamıorum die 🤦🏻♀️🤦🏻♀️🤦🏻♀️🤦🏻♀️