Kızlar bu kez bebeklerim değilde ben 3 gündür midemmi karnımmı anlamlandiramiorum ağrim oluyo özellikle yemeklerden sonra oluyo bişey yer yemez hemen başlio sanki dogum yapicak kadinlar gibi bi kramp giriyo o 10 dk kıvrandıriyo sonra geçiyo bi gelio bi gidio iştahim yok bişey yemeye korkuyorum evde mide şuruplarimda var içiyorumda 3 gündür sürekli , arada agri kesiici iciyorm ama geçmio nedendir bu ya