meteli tortikollis yok dediyse yoktur , siz düzenli olarak sağa sola yatırın . Zamanla geçer inşallah. Benim kızım da aynı boynu bi tarafa yatık duruyordu doktor tortikollis ypk demişti , sonra ilerleyen aylarda 3 4 aylık gibi yine götürdüm yine bi şey çıkmadı, ama ben yine de düşen tarafın tersi tarafa doğru egzersiz yaptırıyordum, yatış yönüne dikkat ediyordum. Şimdi 29 aylık bi problem ypk