Merhaba kızlar 22 aylık kızım aşırı hareketli sonradan olan bisey değil doğduğundan beri kıpır kıpırdı ama yürümeye başladığından beri asla yerinde durmuyor dışarı çıkmak bize ızdırap oluyor o halinden çok memnun elini tutturmuyor sürekli koşuyor ordan oraya en basiti parka gittiğimizde iki kere kaydıraktan kayiyorsak eve gelene kadar parkta koşuyor. 3 ay önce pedagoga götürdük gerekli testleri yaptı normal çocuk herhangi bisey yok dedi ama içime sinmedi çünkü dışarı çıktığımızda bakıyorum çocuklar kendi kendileri oynuyor anne babalarının ellerini tutuyor yerinde oturuyor bizim gibi olan var mi acaba başka pedagoga götürsem mi tekrar