amazontuba Tünaydın anneler🌸 doğum yapalı 25 gün oldu ve dikiş yerleri kabuklandı kabuklar dökülürken farkediyorum da sezaryen kesisinin üst kısmında da derin olmayan bi kesi daha var normali mi bu acaba bana normal gelmedi.
Gul-42 amazontuba hayır orası kıvrılma yerı bendede var gobegının kıvrılma yeri bende hıc kabuklanma falan olmadı dıkışım hıc bellı bıle degıldı ama yapıştırmaydı benımkı dümdüz
Ucansupurge amazontuba Ameliyata başlamadan önce hissedip hissetmediğini kontrol etmek için kesiyorlar normal yani
amazontuba egeemomss yok dikişli kısmın bi kaç cm üstünde hatta ora da kabuklanmış. Sanki üstten kesecekmiş de vazgeçip aşağıdan kesmeye başlamış gibi
moderncalikusu Canım o katlsnma yerine bant takıyorlar bantın izi orayı dikiş gibi gösteriyor, bende senin gibi sanıp doktoruma beni niye 2 yerden kestiniz diye sormuştum dalga geçmişti benimle.🙈😂 Zamanla geçecek o izde merak etme. Kabuk dediğinde bantın izleri.
maviummu19 moderncalikusu ya çok güldüm postu okuyunca düşünüyorum ikinci dikişi yanlış mı kestiler diye benimde bant izi vardı öyle duruyordu doğru karışmış olabilir😂😂😂
amazontuba Gul-42 ameliyat esnasında mı kıvrılıyo acaba benim bildiğin çizili gibi biyerimizi diken vs çizer de kabuk olur ya öyle oldu
Ucansupurge amazontuba Rica ederim bende de 2 kesi vardı🤗hatta keserken sormuştu bana hissettin mi vs diye