momyasli Kızlar selam 37 günlük bebeğim ek olarak doktor mama başlamıştı son 2 haftadır biberonla verdim şuan beni emmiypr itekliyor ağlama krizlerine giriyor memeye gelince başına gelen var mı nasıl çare bulurum daha çok küçük yardım edin bana
Pembepanter2 momyasli mamayı kaşık biberonla verebilirsiniz biberonun akışı sabit ve meme emmeye göre kolay geliyor onlara hemen alışıyorlar. Sakin sessiz bir ortamda ya da uykuluyken emzirmeye çalışın
anneyimannea momyasli hangi biberon kullandıniz acaba benimde başıma geldi maalesef bıraktı duzeltemedim