Kizlar oğlum hakkında açtığım Postlara cevap verdiğiniz için çok teşekkür ederim . Donemedim Bı daha yazmazsiniz diyede post açmak istedim kusmeyin 😂♥️♥️Dünkü Kanlı kaka hakkında Dr gidicem . Onun dışında ishal ateş vs Sebebi ise Köpek disiymiş sabah ne göreyim Dişi bana ordan selam veriyor 😂😂Aglicaktim utanmasam çok mutlu oldum ilk dışı de değil ama Oğlumun buyuguunu Görüyorum yürümüyor daha Ama kendi kendie ayağa kalkmaya başladi Yakındır Peşinde oğlum dur diye koşturmasi🥹🥹 Neyse Hem teşekür hemde Duygusallığın paylaşmak istedim sevgiler ♥️♥️