Bebegim.68 gunluk ancak düzeltilmiş 33 gunluk. Bebeğime 2 aylik bebek gbi mi davranmam.lazim yoksa 1 aylik bebek gibi mi. Uyandığı zamanlar tummy time yaptırmaya çalışıyorum ellerini kollarını hareket ettirip masaj yapiyorum ancak kendisinde reflu olduğu için çok düz zeminde bir şey yapamıyoruz. Başka neler yapmam.lazim yardım edenim yok açıkçası ne yapmam gerektiğini pek bilmiyorum. Öneride bulanabilecek var mı? Siz neler yapıyordunuz. 2180 gram 45 cm doğmuştu. Şuanda 4500 kg 54 cm.. Ve genelde uykusundan ağlayarak uyanıyor. Önce altını degistiriyorum sonra emziriyorum ama o aralıkta ortalığı yikiyor :)