Bir yaş olmak üzereyiz, daha bi meme düşkünü oldu. Daha çok mıknatıslı gibi olduk. Neyse ki babayla beraber büyütüyoruz. Geceleri 2-3 saatte bir uyanıyo. Su deniyorum. İçip yine mememememe diyerek ağlamaklı oluyo. Ben de Hem o hem ben uyuyalım diye veriyorum. Güçlü olduğum bir zaman deneyeceğim vermemeyi, yani oturup ayaklanacak mıyız yoksa yine bir şekilde kendisi uyuyacak mı? Doktorumuz bunun açlıkla hiçbir ilgisinin de olmadığını söyledi. Hepimize kolay gelsin.