egeninmother Merhaba anneler bebeğim on aylıkken işe başlayacağım fakat Meme de uyuyan bir bebeğe sahibim ne yapacağım bilmiyorum bakıcı nasıl uyutacak destek olursanız sevinirim çevrenizde bu tür durumu yaşayan varsa
Dfnumay egeninmother merhaba benim bebeğimde aynı 10 aylık başlamıştım . Ama benim annem bakıyor alışkın ona yani benleyken yine meme de annem ayağında yada kucağında sallayarak uyutuyordu. Biraz bakıcıyla vakit geçirsin sizde gözlemleyin o arada alışması lazım siz başlamadan işe.
egeninmother Rengarenk52 uyurmu ki öyle bilmiyorum çok psikolojik kötü hissediyorum ayrılacağım için de bu tür durumumuz da işleri daha zorlaştırıyor
egeninmother Dfnumay o şekilde yapacağım zaten çok ağlarsa ücretsiz iznimi uzatırım belki o kadar zor bir süreç ki
Dfnumay egeninmother sizin için daha zor geçiyor bebekler hemen uyum sağlıyor. Benim kızım benden daha iyi uyum sağladı öbür ay 2 yaşına girecek bende düzenli gitmiyor mesela annem daha düzenli bakıyor .