asel1010 Bebeğim 10. Ayına girmek üzere normalde asla yemek ayırmaz meyve sebze herşeyi yer ve çok oburdu fakat şu son 2 haftadır asla bişey yediremiyorum geçici bi durum mu nasıl düzelir çok yoruldum
karanegemomms Aynısı yaşadık benim oğlum da çok iştahlıydı bi anda hiç bir şey yememeye başladı yaklaşık 3 hafta sürdü şimdi şükür yavaş yavaş eski iştahı gelmeye başladı