Yani annelerimiz mi üşengeç acaba diye düşünmeden edemiyorum bazen. Dün birisi de 4 aylık bebeğine kendi kafasına göre ek gıdaya geçmiş kavanoz meyve püresi veriyormuş. Yaz mevsimi gibi envai çeşit meyvenin olduğu bir mevsimdeyiz. Yoğurtla karıştırıp taze taze yedirmek varken neden paketli gıda verelim ki?