Bebek_1 Biz yeni hayat nigar samadovaya gidiyorduk ama doktorumuz Adana’ya gitmis başka doktor önerisi olan var mı iyi bir hekim
melleky Bebek_1 merhaba bizde ona gidiyorduk önereceğiniz Dr sorduk nigar hanıma oda park hastanesindeki derviş Gökdoğanı önerdi gittik memnun da kaldık
Bebek_1 zeynomiro Onuda duydum ama randevulu çalışmıyoruz dediler bende o yüzden tedirgin oldum gidip beklemek pek iç açıcı gelmedi bana
zeynomiro Özel klinik olduğu için çok sıra beklemiyorsunuz bu zamana kadar en çok 15 dakika beklemişimdir 🫶