milav fotoğraf ı yakından çekmiş olabilir misin. Göz doktoruna gittiğimizde doktor normal deyince ben de biraz yaklaşınca kayıyor gözü demiştim 😂 doktor senin gözüne de bi şey yaklaşsa senin gözün de kayar ona bakarken dedi güldü 😂 oldukça normal demişti. Bence senin de öyle