Miniminim Kizlar beslenmeme hiç dikkat edemiyorum oldum olası kabızlık var artik şişkinlik de arttı. Oyle yoğurtla keten tohumu ile olmuyor. Cocuktan dolayi ogunlerim de düzensiz. ECzanelerden doktora gitmeden probiyotik aldınız mı hiç?