nazifetopcu Kızlar bebeğim 4 aylık reflüsü var . Aşırı kusuyor her gün . Doktor motilium verdi ama üretimi durmuş. Bu durumda olup fayda gördüğünüz bir ilaç var mı ?
Elif_Naz nazifetopcu motis kullandım iyi geldi sonrada Bebelac thickener katıyorum mamasina bır kaşık baya azaldi kusması çok şükür 🤲