Bebeğimi 6.ay için bugun sağlık ocagına götürdum kilosu gecen ayla aynı cıkti aslında tartıda 8.280 yaziyordu ama 8 diye girdi sisteme ebe. Gecen ayda 300 gr almisti zaten doktorumuza gittigimizde tartmısti. Aslinda 5.aya kadar cok iyi kilo aldi her ay 1200 felan bu 2 ay cok kotu oldu zaten mamasınıda zorla yediriyorum asla 90cc nin uzerine cikamiyorum onuda zar zor iciriyorum. Mamasi aptamildi simdi degistirdim 2 numaraya gectik onu sma aldim ama yine ayni inat ediyor biberonla kavga ediyor. Onceden vermedikce aglardi cok istiyordu simdi yememek icin agliyor. Ne yapıcam bilmiyorum. Tadimlara baslicaz yarin ek gıda sureci eger yerse kilosunu artirir mi sizce yasayan var mi bu tarz durum.