Bebeğim doğduğunda kafasının üstünde saçı yoktu ense kısmında saçları up uzundu 2 aylık olduğunda iyice saçları dökülmeye başladı yattığında kafasını sağa sola çevirdiği için ağzına kaçar korkusuyla birde saçı seyrek gür çıksın diye kazıdık şimdi kafasının üst kısmında saçları aşırı iyi çıkıyor ensesi hala kestiğimiz gibi duruyor saçları gürleşsin çabuk uzasın diye kullanabileceğim doğal içerikli kullanıp emin olduğunuz ürün var mı yada doğal yağlardan hangisi daha iyi olur kız çocuğu olduğu için saç konusunda biraz üstüne düşüyorum şimdiden teşekkürler🌸🎀