Kızlar bebeğim 3,5 aylık. Öyle aman aman emmiyor 5 dk emip bir daha tutmuyor ön sütü içiyor sadece. Ben de emdikten yarım saat sonra sağmaya başladım. 2-3 saatte bir sağıyorum ama o kadar az çıkıyor ki 1 tatlı kaşığı kadar. Böyle olup sonradan artan var mı