Merhabalar arkadaşlar🌸
Bebeğim 6 ay 18 günlük. Kontrol amaçlı ailemin bulunduğu devlet hastanesine kontrole gittik. Doktor kalbinde hafif üfürüm var dedi. Çok şaşırdık. Normalde başından beri böyle bir durum yoktu ki kontrollerde vs gittiğimizde hiç duyulmamıştı. Bizi çocuk kardiyolojiye sevk etti. Sonradan da oluşabilir dedi. Böyle bir durum yaşayan var mı? Oldu mu