[silindi] Ay çok şükür aşımızı olduk kurtulduk 1 aydır beynimi kemirdim yumurta beyazı diye diye darısı 9 ay aşısını bekleyenlere.
RB2023 [silindi] bizde sekiz aylığız ama sağlık ocağı 9.ayda kan için çagırdı ne aşısı bu bizi bunun için çagırmadı 9 bitip ona girerken gel kan tahlili yplım dedi sadece
betulggd RB2023 kızamıkçık için ek aşı var dokuzuncu ayda. Ben de oğluma 10 gün önce yaptırdım. Bizim doktorumuz kan tahlilini 1 yaşta yapalım gelişimi beslenmesi zaten çok iyi bir problem gözükmüyor dedi.
[silindi] RB2023 bazı sağlık ocakları 1 yaşında aşı yapıyor bazıları 9 ayda ,kızamık aşısı olduk ülkemizde kızamık arttı Suriyeli ve diğer sığınmacilardan dolayı o sebeple pekiştirme aşısı
RB2023 Eizeee biliyorum zaten ama sağlık ocağı takipte sürekli 9.ayda gel kan alalım dedi aşıdan bahsetmedi normalde ne zaman gitsem şu ayda gel bu aşı var bu ayda gel şu aşı var gel diyordu
mematiii [silindi] aynen öyle canım geçmiş olsun birde 1 yaş aşısı üç tane oluyory bilgin olsun bacaktan