Kızlar bir kaç ay önce saçımı kestirdim aynı kuaföre bugünde saçımın rengi için konuşuyordum saçını kim kesti dedi bana neden diye sordum çok kötü kesmiş dedi. Siz kesmiştiniz en son dedim duymadı devam etti uçları aşırı ince kesmiş böyle kesim olmaz bu saça dedi belki de duymamazlıktan geldi sinirimi bozuldu. Saçımı kötü yaptı demek ki. Ne yapayım başka kuaförde kestireyim mi?