cerkezkizi59 neden bu kadar kendinize yükleniyorsunuz, benim doktorum 6 saat sancıyla normale zorladığı için kalbi durdu acil sezeryana alındım 10 dakika kalp masajı dan sonra hayata döndü 2 torba kan takıldı bana , 1 yıldır alerjileri var ben şimdi anne değil miyim , veya siz anne değilmisiniz?
Emzik vermek kötü birşey değil günlük rutin işlerimizi yapabilmek için vermeliyiz bizde insanız durulmaya dinlenmeye ihtiyacımız var, ben oğlumu ayağımda salladım bı anomali oluşmadı bunları size kim yüklüyorsa konuşmayın okumayın dinlemeyin, şuan kızıma emzikde verdim ayağımda da salladım 3 aylıkken bnde meme reddi yaşadım ağlıyordum bebeğimle birlikte gerizekalı doktor mama ver dedi verdiim milletin bosbogazligi yüzünden kızım ölüyordu alerjisi varmış anafilaksi geçirdi zor yetistirdik
Meme almıyorsa illaki bı sorunu vardır yüzünde cildinde kızarıklık varmı?