asliiiiiiiiiiiiiiiii Arkadaşlar bebeğim 3. Ayına giriyor gaz sorunu bitti mi nasıl anlayabiliyoruz artık istediğim gibi herşeyi yemek istiyorum gaz olmasın diye çok dikkat ediyorum ve yediğim şeyler gerçekten bebeğimde gaz yapıyordu gaz sorunu bittiğini nasıl anlıyoruz😍