300715 Ben bebegim 3 aylikken cok agir grip olmustum atesli.Bir kac gun ihlamurla filan atlatmaya calistim ama olmadi doktora gittim.Emzirenlerin kullanabildigi ilaclar var doktor onlardan yazdi.igne de vurdu.cok sukur bebegime gecmemisti.Ama o donem her zamankinden fazla emzirmeye gayret ettim hastalanmasin diye.Asla öpmedim sarilmadim.Emzirmek ve alt ust degistirmek disinda temas kurmadim