jasminegms Bünye meselesi kimi insan hiç bir sey yemese bile sütü acayip yağlı olur kimi insan ne yese sütüne yaramazmış.
Benim de sütüm sizin ki gibiydi vardı emzirdim ama yaramadı sarılık oldu mama takviyesine başladık.
Bu süreçte ne duyduysam yedim dutla tereyağ kavurdum yedim dereotu, malt, kuruyemiş, solgar, bestlak, tahin, pekmez kim ne dediyse aldım yedim yok sütüm kaliteli değildi kilo aldım yediklerimden sadece sütüme yaramadı yani.
Eğer bebeğiniz kilo almıyorsa doktorunuz mamaya başlatır %90.
Bizde meme + mama gittik çok şükür büyüyor su anda 15 aylık oldu bile.