Feyza06 Ravzazehra 37 gunluk mama verıyorum mama+meme bende her mamadan sonra bır çay kaşıgı verıyorum sındırımı kolaylastırıyomus
[silindi] Ravzazehra her mama verişinizden sonra bi çay kaşığı verebilirsiniz. Mama anne sütüne göre daha kıvamlı olduğu ve antikor içermediği için ağız ve boğazda kalıntı bırakıp bakteri üremesine ve enfeksiyon durumlarına neden olabilir.
Umutkusu Evet vermeliymişiz doktor hem mama verip hem süt sağdığım bebeğime 15 günlükken 4 çay kaşığı verin demişti
Zmnl19 Ravzazehra Ben hep verdim 1,5 aylikkenden beri mamayla beslenior 7. Aydayiz hic sorunda yasamadik