Kızlar bebeğimi bugün tarttım 4.7 kg
Şu an çok üzgünüm nasıl kötü oldum anlatamam 🙁 Zaten köye gittiğimizde ne kadar zayıf diyen köylüler yüzünden öyle sinir olmuştum ki…
Bebeğim 58 cm’di 2 hafta önce şu anki boyunu bilmiyorum fakat 1 hafta sonra 3 aylık olacak ve doğum kilosunun 2 katına ulaşmayı bırakın 5 kilo bile olmadı daha… Kilo mu veriyor hiç anlamıyorum 🙁
Meme reddi de başladı buna rağmen sürekli emzirmeye çalıştım bu ay mamaya da başladık
Kızlar nolur akıl verin nasıl bir beslenme düzeni izlemeliyim? Bu durumu yaşayanlar sizler neler yaptınız lütfen yazın…