sutlukahve7 gerçekten gözümde canlandı dedikleriniz bebeğim sekiz aylık tam 6 aylık olana kadar çektim bu zıkkım gaz sancısını şimdide diş agrısıyla uğraşıyorum o zaman kullanmadıgım gaz ilacı klmamıstı, mersin, bio Gaia, nurse hurweys, vicol, hepsi ama hiç biri fayda etmedi gaz damlalarını boş yere kullandık zaman ilerledikçe bgırsakları gelişince kndiligimden geçiyor inşallah kolik değildir uzun sürmez Rabbim şifa versin inşallah