Smyra-1 Kızlar 5 ay 10 günlük bebeğim var hafif kalça gelişim geriliği vardı, bayağı toparladı. Doktor ciddi değil dedi. Sizce yavaş yavaş oturtmaya başlanmalı mıyım ? Kaç aylıkken oturttunuz ☺️
etuerk Smyra-1 ben 5 te kucakta başlamıştım 6 da koltukta 7 de de yanına oturup yerde etsek veriyordum 8 de kendi oturdu ama bizi doktorumuz zorlama kendi istediğinde yapsın hep demişti ben o yüzden zorlamadım
Smyra-1 etuerk ben kalçada sorun olunca oturtmadım ama oturmak istiyor kucakta filan bakıyorum oturur pozisyon alıyor düzeltiyorum hemen
UrbanMom Smyra-1 bebeğime kalça ultrasonu yaptırdım sorun olmayınca 4 aylıkken ufaktan kucakta otururum 6 aylıkken tam oturttum 8 aylıkken kendisi oturmaya başladı
D_deniz Smyra-1 normalde 3.aydan itibaren kucakta dik oturmaya başlayarak ek gıda dönemine kadar devam edilir destekli - desteksiz…. ama kalça geriliği durumu vs bunlar özel durumlar bilemiyorum hiç