Merhaba . Bebeğim 18 aylık son 2 haftadır çizgi film diye ağlama krizlerimiz başladı başka birşey ile dikkatini dağıtmak eskisi kadar kolay olmuyor eğer evdeysek illa ki onu istiyor ki biz 1 yaşına kdr tv açmadık ona . günde max 15 dk mecbur kalırsak açıyorduk . Şimdi sürekli çizgi film istiyor gidiyor açıyor kapatırsak kendini yerden yere atıyor 🤦🏼♀️ Aynı zamanda çalışan bir Anneyim . Ne yapabilirim önerisi olan varmı ?