winchestera Kızlar bu uygulamayı kullanan var mı? Bebeğim 37 hafta doğdu uygulamaya göre beklenen doğum tarihinden itibaren sıçrama gerçekleşir diyor doğru mu yoksa ben mi bir şeyleri yanlış girdim bilmiyorum bilgisi olan yazarsa sevinirim.