ecemgunesrada Herkese selammm. Ne giyeceğimi sasırdım gerçekten alıp deneyip güzel duruyor dediğiniz alt var mi? Basenlerle basım belada
ozgeee22 ecemgunesrada bende basenliyim. En son stradivarius dan keten pantolon aldım basenlerimi gizledi ☺️
Sevgissssss ecemgunesrada basenim hiç yok ama rabbim maşallah bir omuz genişliği be göğüs vermiş ki 2 metre 😂
Kalimbanne ecemgunesrada belden bollasan elbise ve etekler çok yakışıyor. Pantolon giyiyorsaniz da üstüne popoyu örtecek kadar ceket ya da gömlek giyince zayıf gözüküyor ve çok da Cool gözüküyor.
ecemgunesrada Sevgissssss hahahahah vall dogum sonrası ben göğüslerimi de tanıyamiyorum sütyen yetişmiyor artık 😂 o da ayrı bir dram bu kilolar gitmeliii
Sevgissssss ecemgunesrada kesinlikle benim omuzlarım çok geniş bacaklarım ince 😁 Türk kadını tipi derler ya omuz kısa kalça var öyle seviyorum ama benim tam tersi 😂😂
ecemgunesrada Sevgissssss oyle deme yeni moda hep size göre aslında. Bol tişört ve taytlar. Ben onları giyince ayi yogi oluyorum
Sevgissssss ecemgunesrada kiloları verirseniz basende olsa aşırı dikkat çekmez her şeyin başı kilo maalesef