Bu kaçıncı post bilmiyorum. Arkadaşlar benim oğlum nasıl olur her şeyi ama her şeyi anlar, yetişkin kadar alıcı dili olur konuşmaz aklım almıyor . Önünde 20 kart olsun tüm hayvanları sorunca parmağıyla gösterir, ne istesek yapar getirir. Sarılır öper, oyuncaklarıyla anlamlı oynar, taklit eder tüm vücut organlarını bilir, tüm nesneleri ayırır, göz teması maşallah çok iyi sürekli iletişim halinde, oyuncaklarını getirir gösterir elimi tutar gel demek için ebaber oynayalım ama gel gör ki bir kaç kelime konuşuyor ditti dit bitti aç baba dede aklıma gelenler . Anne demiyor canım oğlum anne anne hadi anneni çağır diyorlar dedeeee diye sarılıyor bana sonrada yalandan eheheheh diye sahte gülüşü var onu yapar alay eder gibi 😄 her gün parktayız 2 saat, kitaplar , yansıma sesler, kartlar, kinetik kum, oyun hamuru her şeyi oynuyoruz. Birde çok sıkılıyor. Hiç arkadaşımız yok çocuk istiyor . Bayılıyor çocuklara . Şehir dışından kuzenleri gelsin hiç yanlarından ayrılmıyor çocuk varken gözü beni aramıyor pek ama yokken paçama yapışıyor. Yapışık İkiz gibi geziyoruz evde. Ekranı soracak olanlar için hayatımın en büyük hatasını yaptım 8-15 ay arası izledi baktım gelişim basamakları çok geride kaldı kestik 6 ay oldu tam 5 kelime geldi sadece. Yalnız o zaman işaret etmiyor, oyun kuramıyor, kuma bile dokunamıyordu, al veri dahi bilmiyordu . Şimdi koca adam gibi maşallah ne desem yapıyor . Bazıları diyor dur bir anda açılır. Bir an ne zaman gelecek. Doktorumuz 24 aya kadar kelimeler artmazsa dil terapisti dedi inşallah 3 ay çok ay … bekliyoruz bakalım . Canım anneler oğlumuda dualarınıza ekleyin bazen işaretle anlamıyorum onu hırçınlaşıyor