Arkadaslar herkese günaydın. 8 ay 23 günlük bir kızım var. İlk zamanlar kolikti öyle böyle derken o günleri atlattık. Hep sabrettim bir aylık olsun, kırkı çıksın, dört aylık olsun gazı bitsin, oturmaya başlasın, emeklesin hafifleyecek dedim ama yok bir gram düzelme olmadı. Çok şükür yine de. Bu zamana geldik su an emekliyor, oturuyor, tutunup kalkıyor vs beceleri hepsi yerinde fakat çözemediğim bir şeyler var. Sürekli ağlıyor sürekli ama yani hep mız mız, hiçbir şeyden memnun olmuyor. Gece uykusuda gündüz uykusuda bizim için zehir zaten. Hep direniyor uyusada anında geri kalkıyor. Bazen sabahlara kadar ağlıyor böyle hemde katıla katıla. Ek gıda, mama zaten nanay onlarda çok az. Sürekli kulaklarını yoluyor, saçlarını yoluyor. Zıbınını göğsünden tutup çekiştiriyor eğer açılırsa göğsünüde tırnaklıyor. Bez bağlamak giyinmek hak getire. Dışarı cıkartamıyorum bebek arabasını kabus olarak görüyor sanki. Özel klinikte doktora götürdük. Kulaklarına, boğazına, vajinasına, kalçasına tüm iç organlarına bakıldı hiçbir sorun yok. Yetmedi dün kbb’ye götürdüm uzmanı o bir de o baksın diye o da hiçbir şeyi yok diyor. Arkadaslar bittim tükendim artık. Bende derman kalmadı bende çok sinirleniyorum bazen kendimi tutamayıp kızıyorum sonra pişman oluyorum. Basına gelen var mı? Nedir bu? Bu benim bebeğimin karakteri mi ne bu ben anlamadım. Yaşayan varsa geçiyor mu ne zaman geçiyor?