5 aylık ikiz kızlarım var birinin beslenmesi günden güne azaldı sadece mamayla besleniyorlar ama onu da yemiyo artık eliyle biberonu ittiriyor biberon başlık mamalar her şeyi denedik biberon ucunu soğuk ılık denedik biberonu renkli şeylerle sardık denedik farklı kişiler içirirse belki içer dedik denedik farklı odalarda denedik yok yok çıldırcam uykuda içiyordu bir ara şimdi onda da içmiyor 3 yudum alıp bırakıyo biberon elimde dolaşıyorum uyku gaz problemi de var diğeri ama içer uyur gaz problemi yok dr larda birşey demiyorlar bi ara vücudu susuz kalmış serum takıldı 2 gün hastanede yattık sonra su vermeye başladık dr ek gıdaya geçirdi bu ay ama tadımları da çok keyifli değil ağlıyorlar yoğurt patates kabakla 3 gün kuralıyla başladık ne yapmalıyım çaresi var mı bekliyecek miyim bu bir süreç mi bilmiyorum