narekusum Kızımın 2 gündür 37.6 çıkıyor ateşi öksürek veya başka bır belırtı yok neden atesı var anlamıyorum ilaç verıyorum geçiyor sonra tekrar
01012024 narekusum evet malesef benim oğlumunda 3 4 gündür öyle malesef sadece ateş çıkıyor calpol verip duruyorum
01012024 narekusum ben götürdüm sadece boğazında hafif tahriş var dedi damla verdi bi tane bide calpol kullan dedi bugün daha iyi düzenli verince ilacı atlatıyor gibi bizimde 38 i bulmuştu en son
sumeyyeilhan Ben de dün götürdüm öksürük hırıltı vardı hiç bir seyi yok dediler Gece ateşlendi şimdi yine götürdüm geldim boğazları enfeksiyon kapmış antibiyotige baslicaz
Dlk55blt-rdvn narekusum yine siz bilirsiniz ama bu derecedeki ateşe ilaç vermeyin hemen bence. Tabi içinizin rahat etmesi için bir doktora gösterin. Ateş 39/40 a kadar yüksek değil çünkü
babyelo Öksürük ateş ishal kusma 1 hafta oldu düzelmedik bizde de başladı ishal kusma karın ağrısı yaşayan var mı