oğlum 17 aylık süt ve yumurta alerjisi olan bir bebek. 1 senedir o kadar çok sıkıntı çekiyoruz ki şuan herşeyi seçer oldu yiyemediği için. Geceleri sabahlara kadar memeden ayrılmayan sürekli emen, yukardaki hanımefendinin dediği gibi bana yapışık gezen bir bebeğim var. Uyku eğitimi veriyorum gece memesini 4 veya 5 gece de kestik. Bende iştahında çok artış olmasını bekliyordum ama aksine daha beter oldu, zaten bana yapışık olan bebeğim gündüzleri de dakika başı memeden inmez oldu. Yemeyi tamemen reddediyor. Uyku eğitimi aldığım hanım efendi bu kadar çok emmenin bebeklerde çiğneme ve yeme refleksini yavaşlattığını ve bu nedenle emmenin daha kolay geldiğini yemeyi de reddettiğini söyledi. Şuan tek düşüncem memeden tamamen ayırıp sürekli beslemek. Her bebek farklıdır, her anne bebeğini sonuna kadar emzirmek ister ama önce onu iyi tanıyıp hangisi doğru, ne yanlış onu belirlermek gerekiyor bence.