umutugba Hanımlar 2 gün önce çıktı acımıyor diyor ama bu parmakta çıkan şeyde nedir . Bilgisi olan var mı ?!
Adababy umutugba siğile benziyo canım yaa bi okutsanmı acaba bilmiyorum nazardan olur diyolardı galiba
Prensesin_Annesi_ umutugba Ne oldupunu bilemedim ama siğil değil kücükken benim parmaklarımda cıkmıstı okutmuslarda gitmişti hepsi böyle olmuyo siğil
Sarikuzumalp umutugba Siğil gibi. Siğili okurlardı genelde bende hatırlıyorum. Bence siz bugün bi sağlık ocağına götürün krem yazarlar. Belki cildiyeye yönlendirirler
kizimdakizim umutugba benim kiziminda avuç içi tarafında çıkmışti doktora gösterdim bir sorun olmayacağını kendi kendine geçeceğini söyledi, 5 gün içinde falan geçti.
alin12_ umutugba uçuğa benziyor. Ne kadarlık oglunuz. Uçuk hsv parmakta da cıkabiliyor, gözde de cıkabiliyor. Hsv1 ve hsv2 ucukları özellikle parmakta çıkıyor. Herpes dolama diyorlar adına. Çok geçmiş olsun🌺
alin12_ Siğil böyle olmuyor. Bunun içi su dolu gibi. Birbirine birleşik. Sigil sert ve tümsek seklinde oluyor.yanyana siğillerde olabiliyor. Ama birbiriyle bağımsız çikiyor.Çocukken bende de vardı.