ndemir Ne görev yaparsa yapsın ,yaptığının bir gerekçesi bahanesi olamaz.
Kusura bakma sonuçta eşin ama yaptığı sapıklık terbiyesizlik.
Genç bir eşi var otursun seninle ilgilensin bu yaptıklarına gerek kalmaz
Bazılarının doymak nedir bilmez nefisleri var ,bu ayiplarina da bahaneleri😒
Böyle yapan erkekler evlenmesin ,kadınları ziyan etmesinler ya
Allah kolaylık versin işin zor