Ben hepsini denedim evolvia ar bebelac ar sma ar ama hepsinde kusma sorunu devam etti , Aptamil ar kullanıyoruz bir tek onu kabul etti . Şu am 7 aylık hala devam ediyorum . Geçen ay normal mama alıp deneyelim dedik ama yine fışkırarak kusunca Aptamil ar den devam , bi kaç ay daha kullanacağım bakalım inş biter bu sorun . Bu arada başta ek gıdayı da çok kustu hatta korktum böyle mi olacak hep diye ama düzeldi . Ek gıda da kusmuyor